zondag 7 juni 2020

Tag Dance-Dancers-Dancing

DANCE-DANCERS-DANCING is de komende twee weken het onderwerp bij Tag Tuesday.
Ik was op zoek naar plaatjes toen ik het stukje tekst "Shall we Dance?" tegenkwam en onmiddellijk schoot de song met dezelfde titel uit de musical The King and I, van Rodgers en Hammerstein in mijn hoofd.
Nu heb ik ooit een dvd box met een aantal van R&H musicals gekregen en de hoes die daar omheen zat heb ik bewaard in mijn song mapje.
En uitgerekend het plaatje van The King and I komt uit die song: toeval bestaat niet.
Daar heb ik toen deze tag mee gemaakt.

4 opmerkingen:

Valerie-Jael zei

Wonderful tag Jolande. Thanks so much for joining us at Tag Tuesday, much appreciated, Valerie

Margriet zei

Leuk als je dan hét passend plaatje vindt!

Crafting Queen zei

Wonderful tag, I love this movie.

Michele zei

this is lovely! thanks for joining our challenge at tag tuesday! xo