maandag 15 juni 2020

Postcard week 24

FRUIT is deze week het onderwerp bij Sunday Postcard Art.
Ik ben niet zo gek op fruit, maar nu we met z'n drietjes de hele dag thuis zijn maken we s'middags een fruitsalade van 5 soorten fruit en dat vind ik dan wel weer lekker.
Dit plaatje had ik al heel lang en ik vind het er erg vrolijk uitzien.
Nu kon ik het mooi gebruiken voor dit onderwerp en ik heb het op een plaatje uit een reclamefolder geplakt.
Die bedekte de achtergrond niet helemaal, er waren stukken van rieten manden te zien, dus met knip en plakwerk heb ik het zo weten op te vullen dat er van het riet niets meer te zien is en de hele achtergrond bedekt is met fruit,

1 opmerking:

Margriet zei

Dat ind ik altijd zo heerlijk van deze tijd, al dat heerlijke fruit wat verkrijgbaar is. Een fruitsalade is ook erg lekker.