zondag 7 juni 2020

FAC #8 School

Toen ik het onderwerp SCHOOL online zag komen had ik direkt "Schools out for summer" van Alice Cooper in mijn hoofd en tegelijk bedacht ik dat ik een schoolbord wilde maken met die tekst erop.
Ik zocht de woorden op en vond ze in O Magazine, behalve het woord school.
Maar ik heb een boekje met 3D knipplaatjes (Action) en daarin vond ik het woord school, maar daarnaast zag ik dit plaatje van het meisje dat iets op het schoolbord aan het schrijven was.
De letters die ze geschreven had waren ER en toen besloot ik dat te gebruiken om er summER van te maken.
Het plaatje zou niet leuk staan op een zwart schoolbord en daarom nam ik een velletje uit een schrijfschriftje, schreef mezelf kramp in mijn hand :-) en plakte daar het plaatje op.

4 opmerkingen:

Margriet zei

Heel erg leuk en wat schrijf jij netjes!

Jolande zei

Vind je dat netjes ??? Ik vind het er vreselijk uitzien.

Margriet zei

LOL, ja ik vind dat netjes, alle woorden lijken op elkaar, zijn net zo groot.....ik vind dat knap! Ik ben zo’n slordige schrijver!

trompke zei

Ik vind dat erg leuke plaatjes van de Action. Erg mooi geworden. En je schrijft erg netjes!