zondag 28 juni 2020

Inspirational Journal pagina's 1 /tm 5

Net als in het Country Diary Journal liggen de meeste elementen los op de pagina's en lijm ik ze pas vast als ik alle pagina's klaar heb.
Het is de bedoeling om in december het dagboek op los papier of tags te schrijven en die samen met de foto's dan ergens onden, in of tussen te stoppen.
Ook al is een gedeelte van de maand nog in de herfst, ik had zin in winterkleuren en winterse elementen.

Pagina1
Deze pagina heeft een gewone papierrand en een over the page bookmark met pockets.
Ik heb magneetjes besteld en die moeten nog binnenkomen, maar als die erop zitten kunnen er dingen onder blijven zitten.

 Pagina 2
Dezelfde rand en bookmark op deze pagina en een hoekpocket.
 Deze pocket kan uitgeklapt worden en hierop kan geschreven ofwat geplakt worden.
 Pagina 3
Deze pagina heeft een organisch gescheurde rand, die geinkt is en een faux envelop belly band met een klein envelopje erachter.
 Er kan geschreven worden op de uitgeklapte faux envelop, maar ik kan ook een papier in het kleine envelopje stoppen.
 Pagina 4
Inmiddels heb ik al heel veel (Action) dies verzameld, maar eigenlijk nog niet gebruikt, dus deze pocket was een mooie gelegenheid om een van de scallop dies te gebruiken.
Naast de sneeuwvlokken gebruik ik hier en daar ook geponste bloemen als versiering.
Pagina 5
Voor deze pagina gebruikte ik een breder vel papier zodat ik een stuk terug kon vouwen.
Ik ponste een bloemenrand die ik op de kant geplakt heb en verder afgewerkt met washi tape.
 Als de pagina helemaal opengevouwen is, is er nog een geheime pocket waar een dubbelgevouwen tag in zit die ik maakte van een indexcard.
Het vierkantje op de pagina is een paper paperclip, waar nog magneetjes op moeten, dan kunnen er dingen onder vastgemaakt worden.

1 opmerking:

Margriet zei

Nu snap ik ook waar je die magneetjes voor gaat gebruiken!