maandag 29 juni 2020

Inspirational Journal pagina's 11 t/m 15

Pagina 11
Op deze pagina is een belly band die opengeklapt kan worden zodat je aan de binnenkant kunt schrijven.
De paperclip was bedoeld om het bij elkaar te houden, maar het papier is erg stevig en blijft prima op elkaar zitten.
De paperclip is zo gemaakt dat hij aan beide kanten van de pagina helemaal te zien is, maar ik vind hem op beide pagina's te druk en niet meer nodig, dus heb ik hem weggehaald.
 Pagina 12
Voor deze pagina heb ik weer een groter vel papier genomen en het deze keer aan de onderkant omgevouwen tot een pocket.
Inmiddels heb ik een doosje vol met winter journalingcards en ik vond dat ik er daarvan ook maar eens een paar moest gebruiken in dit journal, dus plakte ik er eentje op de pocket en maakte daar ook weer een pocket van (je kunt nooit genoeg pockets hebben ;-) )
Op dat kaartje plakte ik kleine geponste sneeuwvlokjes.
In dat doosje zat ook nog een kleine tag, die heb ik toen ook gelijk gebruikt.
De twee grotere tags heb ik gemaakt, maar ik vond het te druk op deze pagina en daarom heb ik een van de tags in de pocket op de volgende pagina gestopt.
 Pagina 13
Een pocket gemaakt van hartjes, waar nu dus een van de tags van pagina 12 in zit.
 Pagina 14
Een korte belly band met daaraan een langwerpig noteboekje.
Bij een van de FB groepen waar ik lid van ben staat er bij de files een document met daarin woorden/zinnetjes die je uit kan printen en daar heb ik de tekst uitgeknipt.
Ik heb sneeuwvlok ponsen in 3 formaten en die heb ik hier ook gebruik.

 Pagina 15
Een paperclip met daaraan een klein envelopje dat open kan.

1 opmerking:

Margriet zei

Ook weer mooie basispagina’s, dat gaat weer een mooie DD worden!