donderdag 18 juni 2020

Collage Week 25

- Magic whatever that means to you : ik zocht in mijn sprookjesmap en toen ik dit plaatje zag moest ik denken dat Disneyland The Magic Kingdom wordt genoemd
- Floral : een roze bloemetje omdat er ook roze zit in het magic plaatje en ik zo net het stukje tekst dat er nog te zien was weg kon werken.
- Dashed lines - de lijn achter het vliegtuigje
- A form or a portion, filled or blank : ik heb zulke dingen helemaal niet, maar in een van de flight magazines stond een voorbeeld hoe je een visumpapier in moet vullen, dus heb ik dat gebruikt.
- Text not in your native language : komt ook uit een flight magazine.
- Bonus : a piece of washi tape : ik vond het wolken tape wel leuk bij het vliegtuigje passen.
-
-

2 opmerkingen:

trompke zei

Weer een geslaagde collage!

Margriet zei

Ja, ook weer goed gelukt!