woensdag 24 juni 2020

Collage week 26

Something that records : Zelf heb ik er geen ervaring mee, maar een smartphone kan dingen opnemen.
Stripes : Reepje washi tape
Something bright : een gloeilamp
Envelope, either side : een hele envelop paste niet, dus heb ik alleen de flap opgeplakt,
Map: Ik wist gewoon dat die vandaag of morgen weer kwam, dus toen ik vorige week een stukje van een kaart zag in een flight magazine heb ik dat gelijk uitgeknipt en ik kon het deze week dus al gelijk gebruiken.
Bonus : Coloring book page : Ik heb alleen wat mandala kleurboekjes en daar heb ik een halve uitgeknipt.

3 opmerkingen:

trompke zei

Ik vind het altijd weer heel mooi om te zien waarmee je je collage hebt gemaakt. Weer goed gelukt!

Margriet zei

Ik vind hem een beetje kaal, maar ach, jij maakt ze tenminste nog ;-)

Jolande zei

Ik vind hem bleek, maar je bent zo afhankelijk van de plaatjes die je kan vinden.
Ik ben een beetje prompt beu en werk nu vooral aan mijn journals.
Ik schrijf ze wel op en tegen de tijd dat alle onderwerpen van de laatste quarantaine quickies bekend zijn ga ik nog eens door de tijdschriften heen en kijk ik ook voor de andere prompts.