zondag 28 juni 2020

Inspirational Journal de basis

De afgelopen tijd heb ik veel YouTube filmpjes van Carol Tinson bekeken, want haar manier van journals maken vind ik ontzettend leuk.
Ik heb de afgelopen jaren al een redelijk aantal journals gemaakt met gevouwen pagina's en/of allerlei pockets, maar zij maakt ze op een hele leuke en makkelijke manier.
Ze heeft een serie waarin ze een inspirational journal maakt; het is dan de bedoeling dat je de dingen die je dan maakt in een journal plakt en erbij schrijft hoe het gemaakt is, zodat als je met een journal bezig bent en om inspiratie verlegen zit, je in het inspiratie journal kan kijken.
Dat hoeft voor mij niet, want ik heb al jaren een inspiratie schrift, waarin in zulke dingen noteer, maar het leek me wel leuk om het journal te maken en het dan in december als December Daily te gaan gebruiken.
Dit jaar koos ik voor de kleuren ijsblauw en wit en gebruik ik ook sneeuwvlokken en kant.
Ik heb nog restjes papier van een groot en een klein Action blok dat ik gebruik samen met blauw papier en card.
 De basis van het journal is gemaakt uit het grote blok papier, met daarin witte vellen papier.
De buitenkant ga ik nog wel decoreren, maar pas als het journal af is.


1 opmerking:

Margriet zei

Ik ben benieuwd. De kleuren zijn in elk geval heel mooi!