donderdag 18 juni 2020

Scrapheap Year Challenge #25

En ja hoor deze week was VADERDAG het onderwerp bij de Scrapheap Year Challenge.
Is er voor moederdag nog wel het een en ander in foldertjes te vinden, voor vaderdag bijna niets, ik heb me helemaal suf moeten zoeken naar het woord voor deze tag.
Waarschijnlijk komt dat omdat de folders veel van Nederlandse ketens, maar in Belgie is vaderdag een week eerder.
Omdat ik toch het 3D knipboek nog had liggen heb ik daar weer een achtergrond uitgehaald en vader wil vast (g)een een scheerapparaat.
Ik hoop echt dat er volgende week niet weer een of ander feest is, maar gewoon een origineel onderwerp.

3 opmerkingen:

Margriet zei

J&J hebben André een boek gegeven, toch een stuk leuker dan een scheerapparaat LOL

Jolande zei

Inderdaad veel leuker.
Paul heeft ook geen scheerapparaat gekregen :-)

Margriet zei

Kon ik me ook niet voorstellen dat Paul een scheerapparaat zou krijgen!