maandag 29 juni 2020

Inspirational Journal pagina's 21 t/m 25

Pagina 21
Dit is de andere kant van het grotere papier dat aan de onderkant omgevouwen is.
Omdat bij mij de seizoenen nog altijd op de 21ste beginnen heb ik hier een journal card met hello winter erop geplakt.
De magneetjes zijn vandaag aangekomen, dus kon ik gelijk de over the page bookmark er mee afmaken en ze werken echt geweldig!
Nu moet hij verder nog gedecoreerd worden, maar dat doe ik t.z.t wel.
 Pagina 22
De andere kant van de over the page bookmark, die inmiddels perfect tegen de pagina aanzit door de magneetjes.
 Pagina 23
Een belly band met een houten sneeuwvlok die kan schuiven.
 Pagina 24
Ik kwam erachter dat ik op de pagina voor eerste Kerstdag niet zo heel veel ruimte had en daarom heb ik weer een envelop gebruikt die voor de helft op deze pagina komt.
 Deze tags heb ik er even ingestoken om de pockets te laten zien.
De envelop is omgekeerd en zo vormt de flap een schuine pocket.
Aan deze kant heb ik de zijkant opengesneden voor een zij-pocket en ik plak het dan zo vast dat er aan de bovenkant ook nog een pocket komt.
 Pagina 25
Deze pagina had dus een lintje door de pagina heen; leuk, maar het maakt de pagina wel smaller, dus vandaar de envelop.
 Deze kant heeft dus ook een schuine pocket, maar hier heb ik de bovenkant opengesneden en plak ik hem zo dat de zijkant een pocket is.
In die pockets kunnen natuurlijk foto's en papieren, dus nu denk ik wel dat ik ruimte genoeg heb voor de eerste Kerstdag.

1 opmerking:

Margriet zei

En mocht je niet genoeg ruimte hebben, dan bedenk je vast nog wel een oplossing.