maandag 29 juni 2020

Inspirational Journal pagina's 16 t/m 20

Pagina 16
Dit is samen met pagina 17 het midden van het journal.
Aan de kanten zit een randje washitape.
Op deze pagina kan er iets vastgehouden worden door de achterkant van de paperclip op pagina 15.
 Ik vond de midden pagina's te saai en daarom heb ik er nog een lichtblauwe envelop op vastgemaakt.
Daarvan heb ik het bovenste randje afgesneden en nu zijn het pockets geworden.
Decoreren doe op de dag dat ik aan deze pagina werk.
 Pagina 17
is dus het spiegelbeeld van pagina 16
 In de pocket van deze pagina zit een soort van papieren paperclip met daarop een heel klein envelopje dat open kan.

 Pagina 18
Deze enorme pocket is ook een belly band

 Pagina 19
Deze pagina bestond uit een strookje boekpapier met een plaatje aan de onderkant.
In plaats van een plaatje heb ik een journalkaartje genomen en dat heb ik vastgeplakt als tuckspot.
 Pagina 20
Hier heb ik een pocket gemaakt van een doily die ik op een stukje karton geplakt heb.
Er stonden roosjes op de doily en daar heb ik sneeuwvlokken opgeplakt.
Omdat ik de pagina daarna nog wat kaal vond heb ik aan beide kanten washi tape geplakt,

1 opmerking:

Margriet zei

Leuk met al die pockets en envelopjes.