vrijdag 17 april 2020

FAC #1 Grandma

Hanny is een FB groep begonnen met een hele lange naam die ik niet kan onthouden :-)
Elke vrijdag komt er een challenge en ik ik was van plan die op een tag te gaan maken, maar voor mijn verjaardag heb ik een memodydex spinner gekregen en omdat het leuker is als daar ook wat kaartjes op komen, ga ik deze challenge dus op zo'n kaartje maken..
De eerste prompt is GRANDMA en ik moest direct denken aan de zin Grootmoeder, wat heb je grote oren en omdat ik nog een paar sprookjesboeken heb liggen om te verknippen heb ik daar een mooi plaatje uitgezocht en samen met de regel tekst bij geplakt.

4 opmerkingen:

trompke zei

O wat mooi dat je meedoet Jolande! Ik vind je tag erg mooi! Bedankt!

Margriet zei

Oh wat slim! Ik kon niks bedenken met grootmoeder, maar volgens mij heb ik ook nog wel iets van Roodkapje liggen! Mooie tag!

Jolande zei

Ik heb me bedacht en ga deze challenge op kaartjes voor mijn memorydex spinner maken, daar moest ik aan denken toen ik vandaag de Mini Mission ging maken.
Ik heb hem voor mijn verjaardag gekregen, maar was het door alle toestanden in Parijs helemaal weer vergeten.
Ik doe al een aantal challenges op tags, dus vind ik wat afwisseling ook wel leuk en zo komen er tenminste wat kaartjes op de spinner.
Gelukkig had ik 2 sprookjesboeken en kon ik het kaartje net zo maken als de tag :-)

Margriet zei

Ook leuk om ze op kaartjes voor zo’n spinner te maken. Hij is net zo leuk LOL
Ik had gelukkig nog wat dubbele kwartetspellen, dus er zat nog een Roodkapjekwartet bij!