zaterdag 4 april 2020

Collage 9

- A piece of jewelry - een ring met een hele grote diamant.
- Something green : dit plaatje vond ik wel mooi als focal point
- Paper with lines on : dat werd een restje uit een paperblokje
- Something found in a desk : plakband, maar dan met een stempeltje, achteraf vond ik dat ik er beter eentje alleen bovenaan had kunnen doen.
- Something drawn in ink : hiervoor heb ik de Oostindische inkt en kroontjespen uitgegraven en heb ik helemaal zelf 2 vogeltjes getekend!
- Bonus : a security envelope pattern : ik heb ooit eens een online class gedaan waarin we collage's maakte in een journal van security enveloppen en daar heb ik nog steeds een hele stapel van liggen, ik vond een grijze het beste bij de rest passen.

1 opmerking:

Margriet zei

Die vogeltjes zijn geweldig! Mooie kleurencombi op deze!