dinsdag 7 april 2020

Collage 11

- Something you're thankful for : mijn familie en daarvoor heb ik een plaatje gebruikt van een vader, moeder en kind.
- Something that's alive: ik wilde washitape gebruiken en aangezien uilen leven heb ik dat gebruikt.
- A ticket of some kind: het enige dat ik daarvoor had is een stempel uit een kerstsetje
- A piece of map : ik kwam ergens een klein plattegrondje van Brugge tegen en daar heb ik een stukje van opgeplakt.
- Something stenciled: Ik heb een stencil als achtergrond gebruikt en omdat de groene appel op de linkerpagina nogal dominant was heb ik hier groene inkt voor gebruikt.
- Bonus : A bug or insect: héél lang geleden kreeg ik een aantal stickers van Margriet, ik heb ze inmiddels bijna allemaal gebruikt, maar nu kwam het blad met het lieveheersbeestje mooi van pas.

1 opmerking:

Margriet zei

Heel mooi geworden en ik snap wel waarom die vorige pagina er nu beter uitziet, hij past goed bij deze!