zondag 19 april 2020

MMM Motivatons April

Dit is geen pagina waar ik een hoera gevoel van krijg: veel te druk naar mijn smaak.
Zoals altijd heb ik hem zoveel mogelijk gemaakt zoals Cat dat doet en daarom heb ik eerst allemaal stempeltjes van fun foam zitten maken...
Volgende keer neem ik gewoon een stempelsetje en inkt.
Gelukkig heb ik tissuepaper van Tim Holtz, dus dat kon ik nu gebruiken.
Cat knipte de gele strook papier door midden en dat heb ik ook gedaan, maar door het hoogte verschil van de pagina's ziet dat er helemaal niet mooi uit en had ik het beter 1 strook kunnen laten, al doende leer je.
Op het laatste heeft Cat er nog een bloem en een ticket opgeplakt, misschien doe ik dat ook nog wel als ik iets geschiktst kan vinden.

1 opmerking:

Margriet zei

Beetje druk misschien, maar wel een heel vrolijk geheel. Ik vind hem leuk!