zaterdag 11 april 2020

Postcard Week 12

In week 12 was CIGAR LABELS het onderwerp bij Sunday Postcard Art, maar omdat ik geen sigarenbandjes had sloeg ik die prompt over.
Nu stuurt Margriet mij elk jaar een setje decemberzegels, die vielen van de week in de brievenbus, maar tot mijn grote verrassing zat er ook een zakje met sigarenbandjes bij, want Margriet had gelezen dat ik die niet had en zij had er net een stel van haar broer gekregen.
Nou hoe lief was dat, nu kon ik toch deze prompt maken.
Ik gebruikte een eigen foto van een sigaar rokende mevrouw, de foto is gemaakt in Cuba en daarom plakte ik bovenaan een sigarenbandje met Havana erop.
Margriet ook hier nog hartstikke bedankt voor de bandjes!

1 opmerking:

Margriet zei

Hartstikke leuk toch dat we er allebei van kunnen genieten :-) Ik zal het aan mijn broer doorgeven, dat vindt hij vast leuk dat jij er al gebruik van hebt gemaakt!