zaterdag 4 april 2020

Collage 8

- A person or people : deze mevrouw zat al uitgeknipt en wel in het mapje met mensen, dus daarom koos ik haar.
- Bubbles  : twee champagneglazen met bubbles
- A crossword or newspaper/magazine puzzle : een keer in het half jaar krijgen we bij ons tv blad een puzzelboekje, daar lag er nog een van op mijn tafel en daar heb ik een pagina uitgehaald om de achtergrond mee te maken.
- Test in a language not in English or your native language: In Parijs kocht ik een boekje waarvan ik vermoed dat het in het Roemeens is, daar heb ik een stukje van gebruikt.
- Sticker from a fruit or vegetable, from the grocery store : Ook in Parijs kocht ik kaki's en daar zaten hele vrolijke stickertjes op, die heb ik er afgehaald en bewaard, wat nu goed uitkwam.
- Bonus : The next noun you hear someone saying, in any form : dat werd dus wachten tot Paul iets zou zeggen :-) Hij kwam mijn kamer in en zei dat ik toch zo'n huismus was en beter even een poos naar buiten kon gaan...en laat ik nou een stempel hebben van een huismus lol

1 opmerking:

Margriet zei

Je bent lekker bezig zeg! Leuke collage weer.