maandag 20 april 2020

Collage 17

Ik weet eigenlijk niet of ik het maken van collages via prompts nog wel leuk vind.
Toen ik deze nieuwe zag had ik zoiets van ik stop ermee, maar toen ik vanmiddag een stukje washitape zocht vond ik daar twee hartjes  met washi tape, die ik ooit ergens voor gemaakt heb maar nooit gebruikte en omdat een van de prompts 2 dingen was heb ik gekeken of ik er nog wat dingen bij kon vinden, maar ook nu heb ik er weer geen hoera gevoel bij.
- Something red : washi tape
- 2 of something : de 2 hartjes
- Something that points or is pointing : de pijl
- A piece of envelope either side : flapje van rode envelop
- Kraft color paper or brown paper : stukje uit een papierblok
- Bonus : a sticker : het rondje waar de pijl naar toe wijst, er staat Count your blessings

1 opmerking:

Margriet zei

Ik vind hem toch wel erg leuk geworden! Maar ja, jij moet het leuk vinden om te doen!