vrijdag 3 april 2020

Collage 4

Het plaatje van Albert Einstein had ik eens op wit en zwart karton geplakt voor iets anders, maar omdat ik het toen niet gebruikt heb zat het in mijn plaatjes archief.
Toen ik een speelkaart ging pakken zat er in een pakje alleen nog de schoppen vrouw en omdat beide plaatjes zwart-wit waren besloot ik om deze hele pagina zwart wit te maken.
- A Playing card, either side : de voorkant vind ik mooier dan de achterkant
- A group of three : drie verschillende washi tape
- Something with a bumpy surface : ooit heb ik van Hanny een stapeltje relief behangpapier gekregen en daarvan heb ik een velletje als ondergrond gebruikt.
- Somthing that splashes : hiervoor heb ik een stencil gebruikt met zwarte inkt
- Buttons - real, drawn or stamped : het journal zal sowieso heel dik worden en daarom heb ik ervoor gekozen om geen echte knopen te gebruiken, maar om te stempelen.
- Bonus : A person/people : dat werd dus het plaatje van Albert Einstein

3 opmerkingen:

trompke zei

Erg mooi! Ik probeer ook altijd een kleur aan te houden. Vind ik erg leuk en een extra uitdaging. Dat stukje behang heb ik ook nog :-)
Heb net 4 af.

Jolande zei

Wie wat bewaart :-)

Margriet zei

Mooie speelkaart! En erg leuke pagina geworden