dinsdag 7 april 2020

Collage 10

- Something you see through a window: ik zie regelmatig koolmeesjes in de boom voor mijn raam.
- Something you can hold in your hand : een appel
- A mushroom of a small flower : dat werd dus een mushroom
- A poem or portion of : Ik heb helemaal geen boekjes met gedichten om uit te kunnen scheuren, dus ben ik Flow's gaan doorbladeren. Het eerste wat ik tegenkwam was een gedichtje voor een poëzie album. Het was nogal groot en ik wilde er niets overheen plakken.
- A piece of dictionary page : ik heb de definitie van koolmees uitgeknipt en boven het plaatje geplakt.
Bonus A geometric shape : een mooie gelegenheid om mijn zelfgemaakte hexagon stempel eens te gebruiken.
Ik vind het geen leuke pagina, maar dat komt door het grote stuk gedicht waar ik niets overheen wilde plakken.

3 opmerkingen:

Margriet zei

Dat had ik met mijn kleermaker collage, ik wou ook niet alles kwijtraken en dan beperk je jezelf toch teveel. Maar ach, ze hoeven ook niet allemaal perfect te zijn ;-)

Jolande zei

Nee dat lukt ook niet, het gekke is dat nu de rechterpagina af is het er veel beter uitziet.

Margriet zei

Dat is grappig! Soms moet je er ook even afstand van nemen.