maandag 27 april 2020

Collage 18

- Something sticky : geel washi tape
- Something you can wear : dit plaatje van de jurk heb ik al heel lang in mijn archief zitten omdat ik de kleuren ervan zo mooi vind. Toen ik deze prompt zag wist ik gelijk dat ik die jurk zou gebruiken en daaromheen de rest van de collage zou maken.
- A favorite word : dat is nog steeds Wanderlust.  Ik heb wel het idee dat verschillende dingen steeds weer terug komen en eigenlijk vind ik dat niet zo leuk.
- A piece of a coloring book : Ik heb alleen maar boekjes met mandala's erin dus daar heb ik een stuk van gebruikt.
- Something with paint or ink on it : een restje van een papiertje met scheerschuimtechniek en verf.
- Bonus : a zig-zag :  ook daar heb ik washi tape voor gebruikt, 2 verschillende.

2 opmerkingen:

trompke zei

Vind de kleuren ook prachtig! Ik kwam, net als Margriet, ook uit bij oranje LOL.
Ja, ze gebruikt promptkaartjes voor de prompts heb ik ergens gelezen, dus er wordt herhaald. Vind ik ook een beetje jammer. Maar evengoed wel erg leuk om te doen.

Margriet zei

Mooie pagina hoor! Ja, die herhaling is minder leuk, maar goed, ik vind het toch nog wel leuk om te maken.