vrijdag 3 april 2020

Collage 5

- A path or road : stukje van een weg met een rood autootje erop
- Something cold : een plaatje van de allermooiste en lekkerste ijsjes die ik ken
- A favorite world : toeval bestaat niet, het stempeltje van het woord Wanderlust lag nog op mijn tafel van het maken van een tag.
- A piece of calendar - de calender bij mijn computer stond nog helemaal nieuw ernaast, daar heb ik de maand april uitgeknipt en dat paste precies in de opening van de weg.
- Paper with a repeating pattern - stukje papier met gele en witte golfjes
- Bonus An illustration : in de doos met boekpapier zitten ook heel wat pagina's met illustraties en daar heb ik er eentje uitgeknipt.

3 opmerkingen:

trompke zei

Jij gaat snel! Ik krijg nauwelijks 1 per dag af. Maar ik film en monteer er ook bij natuurlijk.
Erg mooi geworden! Ik ga straks #5 bijelkaar zoeken.

Jolande zei

Ja dat scheelt natuurlijk enorm veel tijd. Ik heb er vanmiddag 4 zitten maken.
Het is wel handig dat ik heel veel plaatjes al in allerhande rubrieken in 3 archiefbakken heb zitten, dat scheelt ook enorm veel tijd, alhoewel ik met nummer 6 wel weer lang aan het zoeken geweest ben.

Margriet zei

Dat ijsje is inderdaad mooi. Ik ga ook minder snel en ik film en monteer niet ;-)