De prompt voor deze week was HEART.
Ik heb het filmpje en de foto´s zitten bekijken, maar ik kon er met de beste wil van de wereld geen hart in ontdekken, ik vond het rommelig en lelijk.
CAS (clean and Simple) is meer mijn ding, dus maakte ik dit hart van 2 verschillende lapjes, wat nog niet zo simple was om het netjes te krijgen.
Omdat we nu halverwege het jaar zijn vroeg Anne wat tot nu toe je favorite roundel was, voor mij is dat die van week 14.









