zondag 19 april 2020

Collage 16

- Something that dangles : een oorbel
- Something that starts with the letter J : jars
- A piece of letter or a note : in een O Magazine vond ik dit plaatje van een letter/note.
- A scematic : dit vond ik een hele moeilijke, ik heb gegoogled voor inspiratie en toen kwam ik een kaartje  van de metro in London tegen, nou daar had ik gelukkig ook nog wel een plaatje van.
- A rubber stamping in any color but black : en omdat ik met dat metro kaartje bezig was moest ik denken aan de wereldbekende zin: Mind the Gap; en daar heb ik een stempel van.
- Bonus : Circles : in hetzelfde O magazine stond een advertentie van nagellak en de kleuren waren allemaal cirkels.

5 opmerkingen:

Margriet zei

Heel erg leuk geworden!

Jolande zei

Ik vind het eigenlijk niet zo mooi. Zag net de 5 prompts voor 17 maar ik weet nog niet of ik er wel mee door ga. De eerste paar opdrachten vond ik leuk om te doen, maar bij de laatste heb ik steeds meer het idee dat het allemaal totaal niet bij elkaar past, maar omdat het aan de opdrachten moet voldoen toch maar op een pagina wordt geplakt.
Misschien vind ik prompts om collages te maken toch niet zo leuk als ik dacht en plak ik liever zelf.

Margriet zei

Ik heb met de prompt van Hanny ook een collage gemaakt en dat is wel een stuk prettiger, je kan alles wat meer op elkaar afstemmen! Maar ik ga denk ik wel door met deze opdrachten, het is ook wel weer een leuke uitdaging om er iets van te maken.

Jolande zei

Ik denk dat als je zoals Margarete vintage spullen gebruikt het sowieso allemaal beter bij elkaar past.
Zelf heb ik niets met vintage en ook bijna geen vintage spullen, dus dan wordt het al veel sneller een bij elkaar geraapt zootje.
Het is wel een uitdaging, daarom hink ik ook op 2 gedachten, maar aan de andere kant doe ik al zoveel prompts er is gewoon teveel leuks om te doen :-)

Margriet zei

Dat is zeker waar, al dat vintage spul past natuurlijk al beter bij elkaar. Gewoon doen waar je zin in hebt, zoals je zegt, er is zo veel leuks om te doen!