zaterdag 4 april 2020

Collage 6

Voor deze collage ben ik erg lang bezig geweest met het zoeken naar de plaatjes.
- Something ornate : In een woonmagazine vond ik het plaatje van zo'n ronde plafondversiering.
- A piece of dictionary page : ik vond het wel leuk om een stukje uit te scheuren waarop het woord collage staat.
- Something that turns or spins : de wijzers van de klok draaien en ik vond het leuk om nog een keer een ronde vorm te hebben.
- Something that starts with the letter C : Cat
- A form or portion - blank or filled : zulke dingen heb ik dus helemaal niet, het enige dat er enigszins voor in aanmerking kwam was een stukje van een kladblok van de NHA dat ik kreeg bij de kursus Portugees.
- Something you see through the window : hiervoor heb ik een stukje van een raam genomen waar je klimop doorheen kan zien.

2 opmerkingen:

trompke zei

Ja, een heel gezoek met die collages. Weer goed geslaagd. Ik begin zo te zoeken voor deze.

Margriet zei

Handig, zo kan ik mooi vooruitkijken naar wat ik nog moet doen LOL