zaterdag 17 december 2016

Vitamine Sea

Deze pagina heb ik dus jaren geleden met (waarschijnlijk) ecoline blauw gemaakt en ik heb geen idee meer waarom.
Om het blauw toch te gebruiken heb ik er deze onderwater pagina van gemaakt, met allemaal stempeltjes en restjes verf papier, behalve de zeemeermin, die heb ik ingekleurd.
Ik dacht de zandbodem wat meer structuur te geven, door nadat ik het geverfd had er clear embossing powder overheen te doen, maar dat was geen goed idee, dat was veel te glimmend en glad.
Daar heb ik dus maar weer verf overheen gedaan.
Achteraf bedacht ik dat ik beter structuurpasta had kunnen nemen en dat later verven, maar dat spul zit nog niet echt in mijn gedachten, maar dat komt misschien wel na dit leermoment. :-)

2 opmerkingen:

Margriet zei

Een hele leuke onderzee pagina!

trompke zei

Mooi kleurig :-) Erg leuk!