zaterdag 24 december 2016

23 december 2016


5 opmerkingen:

Margriet zei

Hoofd/voeten??? Was dat ivm Paul's arm? Fijn dat jullie dan nu weer gewoon kunnen liggen, dat lijkt me een stuk gezelliger :-)

Jolande zei

Ja, hij kon het bed niet uitkomen als hij op zijn gewone plek lag, want dan zou hij op zijn arm moeten steunen.
We hebben een nacht van plaats gewisseld maar toen sliep ik voor geen meter, omdat ik bang was dat ik in mijn slaap tegen zijn arm aan zou dreunen.
Uiteindelijk is hij dan omgekeerd op zijn eigen plaats gaan liggen, met zijn hoofd aan het voeteneind en hebben we zo 3 maanden geslapen.
Tja, dat 'even een lampje halen' had heel wat gevolgen :-)

Margriet zei

Jullie kerstkaart kwam net binnen! Keurig op tijd hahaha :-)
En wat een leuke postzegel zat er op!

Jolande zei

Nou dat valt me nog niet tegen van de post.
We hebben hier maar liefst twee verschillende Kerstpostzegels of Eindejaarszegels zoals ze hier heten.
Het hertje voor in Europa en een kerstman voor Belgie...geeft mij de Nederlandse zegels maar, veel leuker.

trompke zei

Gelukkig is alles weer een beetje "normaal". Blij dat het goed gaat met Paul.
Ja ook hier het kaartje aangekomen hoor, eveneens met een erg leuke postzegel! Bedankt!