dinsdag 27 december 2016

26 december 2016


4 opmerkingen:

Margriet zei

Dat was zeker voor jou een rare tweede kerstdag. Stom hè, dan ben je zo moe en toch kan je niet slapen! Heb je er al eens met de huisarts over gesproken? Ik ben helemaal geen voorstander van slaappillen, maar ik kan me voorstellen dat je toch wel weer eens goed wilt slapen!

Jolande zei

Het is de stress van de afgelopen weken die nu eruit komt.
Ik wil geen slaappillen, maar als ik vannacht weer niet kan slapen neem ik vliegpilletjes, ik word zo opgefokt als ik niet kan slapen, en van die dingen word ik rustiger.
Het zal emo wel weer beter gaan :-)

Margriet zei

Dat is een goed idee, misschien word je dan ontspannen genoeg om in slaap te vallen.

trompke zei

Dat klinkt minder gezellig...
Ja, niet kunnen slapen is een ramp. Hopelijk hebben de pilletjes geholpen.