vrijdag 16 december 2016

15 december 2016



12 opmerkingen:

Margriet zei

Wat jammer van jullie etentje, zeker omdat jullie daar eerder wel lekker konden eten! Ik herken je gevoel helemaal, heb ook wel eens in bed gelegen dat ik niet durfde te bewegen van de misselijkheid :-( Ben nu ook misselijk, ik denk dat ik nu aan de beurt ben!

Jolande zei

Sinds we hier wonen komen we er al, nooit een probleem, maar die nieuwe kaart trekt op niks, zoals ze hier zeggen.
Burito's overgoten met chocoladesaus....om even wat te noemen.
Vanmorgen had ik nog wel last, maar in de loop van de dag trok het gelukkig helemaal weg.
Ik hoop dat het bij jou inmiddels ook over is, zou niet fijn zijn als je nu ook ziek werd.

Margriet zei

Het gaat wel weer goed gelukkig. Ik ben vanmorgen naar de bloedbank geweest en daar kwam ik wat misselijk vandaan.....kwam misschien wel van de gevulde koek die ik daar kreeg :-)

Jolande zei

Oh gelukkig maar. Nu heb ik ook zin in gevulde koek :-) Volgens mij hebben we nog gevulde speculaas liggen, neem ik daar een stukje van bij de thee.

trompke zei

Jammer van het etentje. Neem maar een lekkere brok Speculaas!
Buikgriepje heb ik ook al vast in November gehad. Heb er nu geen zin in ;-)

Jolande zei

Jij was maar druk in november hahaha
Bedankt trouwens voor je leuke kerstkaart. Extra leuk omdat ik het filmpje gezien heb.
Ik heb alvast postzegels, de kaarten nog niet, we zijn lekker vlot dit jaar :-)

trompke zei

Ik heb geen idee meer welke ik jou gestuurd heb. Toevallig zag ik donderdag die ik Margriet had gestuurd staan. Wist ik ook niet meer. Zo lang is het al geleden dat ik ze in de envelop heb gedaan :-)

Jolande zei

Ik heb een kerstpinguin :-)

Margriet zei

Zo'n chagrijnige? ☺

Jolande zei

Hij kijkt niet echt vrolijk nee, maar hij is dan ook helemaal blauw, vast van de kou.
Maar ik vind blauw erg leuk, dus de pinguin ook :-)

Margriet zei

Ik vind die pinguïns geweldig!

trompke zei

Ooooo... die :-)