dinsdag 13 december 2016

12 december 2016

Vandaag kregen we de eerste kerstkaart.

4 opmerkingen:

Margriet zei

Een welbestede dag! Fijn dat je die stempels nog hebt gevonden en leuk dat je met een Rudolph journal bent begonnen.

Jolande zei

Ja vooral die tweede was een erg leuke verrassing. Van die serie lag zeggen en schrijven nog 1 setje en laat dat nou net de ene van de zes zijn die ik nog niet had!
Van de meisjes lagen er een hele boel, dus die serie is nu ook kompleet.
Rudolph schuift ook al jaren door naar volgend jaar, maar vorig jaar vond ik het werken aan het sneeuwman journal zo leuk, dat ik nu toch aan Rudolph begonnen ben. Ik heb net jullie kaartje van vorig jaar? van een Rudolph voor zien :-)

trompke zei

Een Kerstpoezenkaart :-) Wat snoezig :-)
Gezellig met de router bezig... heb ik ook een paar dagen gedaan. Bljek. Heb inmiddels een nieuwe gekregen ;-)

Jolande zei

Dit is een nieuwe, maar er zit een of andere bug in waarvoor dinsdag pas een patch uitkomt (ik praat Paul nu even na).
Hij staat wel achter het modem en hier in de straat zal er nu niet zo vlug iets gebeuren, maar de Wifi mag niet van hoofd afdeling PC's en nu zit mijn laptop aan een kabel vast.
Nu loop ik toch niet zo heel vaak met dat ding door het huis, dus geen probleem voor mij.