woensdag 21 december 2016

20 december 2016


8 opmerkingen:

Chris zei

Hoi Jolande, ik hoop dat de operatie vandaag helemaal voorspoedig is verlopen.

trompke zei

Ja, hoe is het gegaan Jolande? Alles goed?

Margriet zei

Ja, ik ben ook erg benieuwd!

Jolande zei

Uiteindelijk is alles goed verlopen, maar voordat het zover was....
Woensdag kwam er tot 3x toe een spoedgeval voor en kwam de chirurg speciaal tussen 2 operaties door even naar boven om zelf te vertellen dat het die dag (woensdag) niet meer zou lukken, maar hij zou hem voor zijn schema van de dag erna zetten, om 8.00 uur.
Toen konden we kiezen of we daar bleven slapen of naar huis gingen, Paul koos voor de laatste optie.
We lagen om 21.00 uur in bed, totaal gaar en ik sliep om 2.00 uur nog niet, maar om 5.00 uur moesten we alweer opstaan.
Gelukkig had Paul wel goed geslapen.
We waren ruim op tijd in het ziekenhuis waar de ticketautomaat kuren had, dus voordat Paul weer ingeschreven was, ging er een hele tijd overheen, boven verliep wel alles vlot en om half 8 kwamen ze Paul halen.
Hij kwam maar niet terug en toen kwam er iemand die zei ik kom zo bij u, nou je wil niet weten wat er toen door me heen ging...
Bleek dat er om 5 voor 8 een spoedgeval binnen gekomen was waar er 2 anesthesisten voor nodig waren en dat werd die van Paul, dus die moest wachten tot 10.00 uur...
Operatie zelf is heel goed en vlot verlopen en volgens mij hebben ze hem een of andere dope gegeven, want hij heeft nergens last van en was zo wakker en had praatjes zat :-)
Door dat uitgelopen schema zou de arts pas om 18.00 uur komen om hem te ontslaan, maar die kwam weer speciaal tussen 2 operaties door naar boven en toen konden we 'al' om vier uur weg.
Zulke dagen zijn echt een aanslag op je zenuwen, maar ik ben heel blij en dankbaar dat alles zo goed verlopen is.

Jolande zei

Dat op woensdag hoorden we dus pas om 18.00 uur.

Margriet zei

Pfieuw, wat fijn om een berichtje van je te lezen :-) Ik ben blij dat het allemaal goed is gegaan, ook al duurde het wel vreselijk lang voordat Paul aan de beurt was. Wat een pech dat er steeds spoedgevallen tussendoor kwamen! Ik wil me niet voorstellen wat je allemaal bedacht hebt toen ze zeiden dat ze zo bij je zouden komen......brrrrr. Maar het is weer achter de rug gelukkig! Sterkte met het herstel en fijne kerstdagen gewenst!

trompke zei

Pfieuw... Opgelucht dat alles goed is gegaan.... Vond het ook al lang duren :-)
Nu maar ontspannen de Kerstdagen in zou ik zeggen! sterkte en beterschap!

Chris zei

Wat een stress zeg, gelukig is het goed gegaan. Een voorspoedig herstel voor Paul en fijne dagen!