vrijdag 30 december 2016

29 december 2016


5 opmerkingen:

trompke zei

66 Boeken! Dat is best veel :-) Ja, dat restjes gevoel heb ik ook...

Jolande zei

Ja dat is voor mij ook een record, maar dat komt dat ik een tijd met mijn voet omhoog op de bank heb gezeten, toen heb ik ook best veel boeken gelezen.
Die restjes komt door de kinderen :-) Ik vraag steeds wie is er wanneer thuis met eten, dan haal je voor een week boodscchappen in huis en dan is het o ja vergeten, dan en dan ben ik er niet....tja en dan heb je dus restjes of soep lol

trompke zei

Ik maak gewoon veel te veel eten... elk jaar weer opnieuw. Ik kan geen Hannybal meer zien :-(

Margriet zei

Ik heb het dit jaar ook bij gehouden en ik zit op 57 boeken! Het valt me niks tegen, want ik heb dit jaar periodes gehad dat ik echt een paar weken achter elkaar niet las! Nummer 58 krijg ik niet meer uit, te dik.....747 bladzijden :-)

Ja, triest hè, 1 dag na haar dochter!!! Ik denk dat het verdriet te erg is geweest.

Margriet zei

Ik ben trouwens dol op restjes :-)