zaterdag 31 december 2016

30 december 2016


4 opmerkingen:

trompke zei

Alweer restjes? :-)
Heb je alweer wat beter geslapen?

Jolande zei

En mag je raden wat we vanavond gegeten hebben....knettergek word ik ervan.
Ik heb heel luid en duidelijk aangekondigd dat het nu weer naar normaal terug moet en dat ik ruim van te voren wil weten wie wel/niet mee eet.

Slapen gaat, het kan beter, maar gelukkig val ik wel weer snel in slaap als ik wakker word.

trompke zei

Gelukkig begint er weer een "normale" week maandag. Hopelijk met vers voedsel en een gezonde nachtrust! Fijne avond en een gezellige jaarwisseling enzo! Of had ik dat al ergens gezegd? :-) Ik raak er een beetje in die nieuwjaarsgroeten verdwaald.

Margriet zei

Het is maar een rommeltje bij je thuis met het eten :-) Kan me voorstellen dat je er genoeg van hebt.
Ik heb lamg niet alles gehoord van de top 2000, maar ik heb wel genoten van wat ik gehoord heb :-)
Hoop dat jullie een leuk oud&nieuw hebben gehad, maar dat lees ik vast later vandaag wel!