dinsdag 13 december 2016

Rudolph 1

Ik was van plan om in deze periode 3 journals te maken: Sinterklaas, Rudolph en The Twelve Days of Christmas.
Die eerste is niet gelukt, de laatste zal waarschijnlijk ook moeten wachten, maar aan Rudolph ben ik dan toch begonnen.
Ik maak het op dezelfde manier als het journal met de sneeuwmannen, namelijk van oude kerstkaarten (toch nog een kerstkaarten recycle projekt dit jaar :-)  ).
Het is de bedoeling dat op de linkerpaginas van de kaarten regels uit het lied "Rudolph the red noosed reindeer" komen te staan, maar aangezien ik nog geen kaarten genoeg heb en dit een meerjaren projekt wordt, kan ik dat pas doen als ik weet op welke volgorde de kaarten komen.
De eerste kaart is  12 x 12 xm
Op de oorspronkelijke achterkant stond een plaatje dat ik al eens in een eerder projekt gebruikte, dus moest ik nu eerst een nieuwe achterkant maken.
In de kerststempelsetjes van dit jaar van de Action zit dit mooie stempel wat precies op dit kaartje paste.
De rode neus is een witte plakparel, die ik met een alcohol marker van de Action kleurde en die nu net lichtgevend is :-)

7 opmerkingen:

Margriet zei

Leuk, een Rudolph journal :-) Mooie stempel is dat...die heb ik ook ;-)

trompke zei

Oh, ik heb net een aantal Rudolf ATC's gemaakt. Kan ook wel eentje voor jou maken ;-)
Leuke ideeen heb je!

Jolande zei

Zijn je atc's ergens te zien? Ik ben niet nieuwsgierig maar zie graag alles :-)
Ik had het idee om een Rudolph journal te maken, maar de rest pik ik van Pinterest :-)

trompke zei

De 22e worden de filmpjes gepubliceerd. Een Christmas ATC Hop dit keer. We hoppen wat af het laatste jaar hahaha...

Jolande zei

`Zijn er nou veel mensen die hoppen of kun je dat niet zien.
Ik hop nooit.

trompke zei

Gelijk heb je ;-)
Een hop is een serie video's over hetzelfde onderwerp. De linken van elke video staat dan in de youtube beschrijving. Als je na het kijken van een video op de bovenste link in die rij klikt hop je zo de serie door. Eerlijk gezegd soms langdradig, maar er kijken dan wel meer, vooral Amerikaanse kijkers. Die zijn dol op hoppen ;-)

Jolande zei

Ik ken het verschijnsel wel, maar ik heb er het geduld niet voor.
Vaak is het zo (net als met online classes die door meerdere personen gegeven worden) dat meer dan de helft me toch niet aanspreekt.
Nou dan kunnen de Amerikanen zich verheugen op de hop van 22 december :-) ik hou het wel bij jouw video :-)