donderdag 8 december 2016

7 december 2016


2 opmerkingen:

Margriet zei

Dat zal wennen zijn dat Paul weer naar Brussel gaat, hij is lang thuis geweest.
Ik had gsiteren ook. Rugpijn, van dat gesjor aan het hek.....gelukkig gaat het vandaag al een stuk beter, ik hoop bij jou ook!
Al 37 inchies gemaakt??? Kan me voorstellen dat dat wel een beetje saai werd :-) Ik heb wel zin in 52 dieren, maar ik maak dan ook maar 1 per week!

Jolande zei

Sjorren aan een hek is inderdaad ook niet goed voor een rug, maar gelukkig dat het vandaag beter gaat.
Bij mij is het ongeveer hetzelfde, maar er zullen toch dingen gedaan moeten worden.
We hebben nu een verdeling gemaakt, Julian doet het bad en de douche, ik stoffen en de toiletten/wastafels en Jasmine gaat stofzuigen en dan maar hopen dat we af en toe vervanging krijgen.
Als ik kon tekenen zou ik ook een inchie per week maken, veel leuker.
Maar het is niet te doen om elke week weet ik het hoeveel bladen door te gaan worstelen, dus ik heb dat over een paar avonden verdeeld, had toen 37 plaatjes gevonden en omdat ik die wel in een mapje had zitten maar toch niet kwijt wil raken, heb ik er alvast inchies mee gemaakt.