woensdag 27 december 2017

Sneeuwman 12

Ik ben er weer niet aan toegekomen om aan een Sinterklaas en Kerst Journals te beginnen of verder te gaan aan het Rudolph journal.
Maar tijdens het opruimen van de laden in mijn kamer kwam ik nog een hele stapel sneeuwmankaarten tegen en daar wil ik er de komende tijd een paar van maken voor in het sneeuwman journal.
Ik begon gisteravond met een klein vierkant kaartje.
 Tijdens het kaartenjaar heb ik een kaartje gemaakt op dezelfde manier, maar met een vosje en terwijl ik daar mee bezig was dacht ik gelijk dat het leuk zou zijn met een sneeuwman en die heb ik dus nu gemaakt.
Omdat dit het kleinste kaartje is en dus het begin van het journal, vond ik de tekst Happy Winter wel leuk.

2 opmerkingen:

Margriet zei

We hebben het gewoon veel te druk LOL
Maar dit is een leuk beginkaartje!

Jolande zei

Er zijn veel te veel leuke dingen om te doen :-)