donderdag 7 december 2017

P341 Mission Inspiration December

De laatste Mission van dit jaar alweer.
Ik was erg vlot want ik heb hem gemaakt op de middag dat de prompts uitkwamen!

1. Cover your page with patterned papers
Hiervoor heb ik papier gebruikt uit een 15x15 blok van de Action en daar heb ik de hele pagina mee bedekt.
 2. Add a thin wash of white paint/gesso
Dat is gesso geworden.
Ik heb dure gesso (bijna 20 euro voor een pot) en ik vind het rotspul. Nu zag ik laatst flessen gesso bij de action, nog geen 3 euro en dacht bij mezelf dat kan niet wat zijn, maar omdat er voor 3 euro geen man over boord is als het rotspul blijkt te zijn, heb ik een fles meegenomen en die nu dus uitgetest.
Het smeerde prima.
3. Stamp tekst or images over your page.
Hiervoor heb ik een wat groter sneeuwvlokstempel genomen en dat met grijs op de pagina gestempeld.
 4.Add paints/colour with your fingers.
Kan ik op mijn andere gesso de verf er zo weer afvegen en laat het vaak naderhand ook nog los (lijkt wel een plastic laag), hier pakte de verf direkt en ook heel goed, uitsmeren vond ik vrij lastig en opdeppen met een babywhipe lukte bijna niet.
De pagina vond ik zo'n beetje helemaal om zeep en dacht erover om opnieuw te beginnen, maar ik ben toch verder gegaan.
 5. Add one or more seasonal focal images
Het is een focal image geworden.
Het plaatje heb ik al heel lang en ik vond het wel goed bij het kleurenschema passen.
 6. Add some gold bling (paint, flake or glitter)
Eerst heb ik het plaatje omlijnd met een gouden gelpen, daarna heb ik gouden spetters!!! gemaakt, als een soort sneeuwvlokjes.
 7. Add journaling,quote or phrase
Omdat een van de woorden DREAMis, het plaatje een sneeuwschudder en er geen sneeuw te zien is, heb ik de tekst dreaming of a white christmas uitgeprint.
De randjes heb ik met rood geverfd.
 8. Finish with a border/frame of your choise.
De border is gemaakt met goud glitter washitape.
Dat was te breed naar mijn zin en daarom heb ik het doormidden geknipt.
Mission accomplished!
En nu kunnen deze 12 missions ingebonden worden tot een journal, maar dat zal wel ergens volgend jaar worden.

1 opmerking:

Margriet zei

Na die groene laag verf dacht ik ook even..... ;-)
Maar door de gouden spetters en de rest is het toch een erg leuke kersterige pagina geworden!