zaterdag 16 december 2017

Gekocht in New York

We gingen acht dagen naar New York en voor die tijd hadden we makkelijk een koffer mee kunnen nemen, maar we namen er twee mee, zodat er (meer dan) genoeg ruimte was om te shoppen bij Michaels en Blick.
Paul vond dat ik gewoon moest kopen wat ik leuk vond, maar ik heb me toch ingehouden en alleen gekocht waarvan ik dacht dat ik het ook binnen redelijke tijd zou gaan gebruiken.

 Michaels
 Blick
 Staples
 en een andere Michaels
En nu wordt het ongeveer tijd dat ik mijn hobbykamer ga reorganiseren, whahaha

6 opmerkingen:

Chris zei

Dat lijkt mij ook heerlijk om eens bij Michaels rond te kijken (kopen), ik vind Hobbycraft al zo geweldig en Michaels is vele malen uitgebreider toch? Wat heb je een leuke spullen meegebracht, vooral de dozen potloden en al dat washi tape!

Jolande zei

Ik kwam in een Michaels en die vond ik al heel groot, bleek het een kleintje te zijn whahaha.
Later op de dag kwamen we in een andere en die was inderdaad heel erg groot, om donkergroen van jaloersheid te worden...
De doos met washi tape heeft een feestdagenthema, er zitten ongeveer 40 rolletjes in en was nog niet eens 10 euro.
De Potloden kocht ik bij Blick, een aantal jaren geleden heb ik een grotere doos meegenomen en het zijn de fijnste kleurpotloden die ik ooit heb gehad.
Nu kocht ik een wat kleinere doos, omdat ik veel van de grote doos toch niet gebruik en dus nog zo goed als nieuw heb liggen en de kleinere doos ga ik meenemen als we reizen.

Chris zei

Haha wrijf het er maar in, nu ben ik echt groen :)

trompke zei

Wowwowwow.... ik wil ook naar de VS! Wat een paradijsjes daar!

Margriet zei

Oooooh, ik ben jaloers! Die winkels zijn alleen al een reden om naar de VS te willen :-)

Jolande zei

Jullie hebben tenminste Jacobi nog.
Maar ik zou zeker gaan en dan een zo leeg mogelijke koffer meenemen :-)