vrijdag 22 december 2017

21 december 2017




2 opmerkingen:

Margriet zei

Het plaatje van de winterspeeltuin ziet er wel heel gezellig uit met al die pinguinnetjes!
Bedankt voor jullie mooie kaart en natuurlijk voor het superleuke draakje!!! Hij viel me eerst niet eens op zoals hij daar op het dak van het huis zat LOL Hij mag eerst even bij mij blijven zitten en uiteindelijk verhuist hij naar de drakentoren denk ik. Of naar het boomhuis, daar past hij ook wel mooi bij!

Jolande zei

Wow, de post heeft zichzelf helemaal overtroffen, ik had echt niet gedacht dat ze er voor de Kerst zouden zijn.
Dat draakje zag ik op het laatste moment toen we af stonden te rekenen bij Blick, op de toonbank stond een bak met lucky animals, tja en toen ik draakjes zag kon ik die natuurlijk niet laten liggen.
Ik vond het wel grappig om hem op de dak van het huis te plakken.