zondag 17 december 2017

6 december 2017

Ik had de December Daily in de handbagage meegenomen naar New York.
Het plan was om daar de dag bij te houden, met de meegebrachte kaartjes, aangevuld met ansichtkaarten en dingen die ik onderweg tegen zou komen en zou kunnen gebruiken, zoals bv het flight magazine en leuke stickertjes .
Dit was typisch weer zo'n geval van leuk in theorie, maar een ramp in de praktijk, want er kwam natuurlijk helemaal niets van.
Ik kocht wel zoveel mogelijk kaarten en die schoof ik dan wel op de juiste pagina, verder bedacht ik ook wat ik verder wilde doen/gebruiken, maar daar bleef het ook bij.
Nu we weer thuis zijn heb ik de pagina's gemaakt.
Het dagboek van de reis komt uitgetypt achter de pagina's te zitten, bij deze pagina is dat al zo.
Van een rode envelop die ik onderweg kreeg maakte ik kleine tabs, die uitsteken, zodat de getypte pagina's makkelijk te pakken zijn.
Omdat ik binnenkort aan het NY verslag op Wonderful World begin, maak ik geen foto's van het dagboek.

Vanaf Brussels Airport, waar we wat dronken bij Starbuck, vlogen we naar New York.
Daar namen we de airtrain en de metro naar het hartje van Manhattan, waar ons hotel was.



2 opmerkingen:

trompke zei

Heerlijk... New York. Al lijkt het me daar verschrikkelijk druk en rusteloos.

Jolande zei

Het is natuurlijk een wereldstad dus je moet er niet naar toe gaan voor je rust.
Ik had gedacht dat ik het een enge stad zou vinden, met die drukte en hele hoge wolkenkrabbers, maar het is me ontzettend meegevallen, er hangt een heerlijke sfeer.
Hij mag in mijn top 10 van steden :-) en ik wil zeker nog eens terug, liefst in een voorjaar.