maandag 25 december 2017

24 december 2017




2 opmerkingen:

Margriet zei

Hahaha, ik zat me al af te vragen hoe lang die boom nog zou blijven staan ;-)
Vervelend van die spier, hoe gaat het vandaag? En zijn de gingerbread mannetjes nu wel gebakken?
Nou ja, dat lees ik vast morgen wel :-)
Fijne kerstdagen!

Jolande zei

Ik denk dat die spier komt door de houding waarin ik tv kijk, want gisteravond had ik er weer last van, maar gelukkig heb ik er verder overdag geen last van.
De gingerbreadmen zijn gebakken en zijn erg lekker.
We hebben lichtjes in de openhaard liggen, dus die steken we nu maar aan, het is niet echt een gezellig gezicht zonden boom, maar ach er zijn ergere dingen en het is zo wel een stuk rustiger.
Kat houdt waarschijnlijk niet van Kerst, want het kerstkleed sleurde hij ook al gelijk van tafel, maar toen hebben we hem op de gang gezet :-)