donderdag 21 december 2017

20 december 2017




5 opmerkingen:

Margriet zei

Een productieve dag! Fijn dat Julian zijn rijbewijs heeft....nu Jasper nog :-)

Jolande zei

Hopelijk heeft hij het sneller dan Julian.
Hij heeft er echt heel hard voor moeten werken en we zijn dan ook heel trots op hem dat hij het gehaald heeft.
Nu Jasmine nog whahaha

Margriet zei

Jasper vindt het erg lastig om overal tegelijk op te moeten letten, dus het gaat nog niet heel erg vlot. Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren! En ik vraag me af of Jasmijn het ooit gaat proberen!!! De komende jaren vast nog niet, denk ik zo ;-)

Jolande zei

Dat was voor Julian ook erg lastig en daar komt dan bij dat je hier nog geen 10 minuten op de weg kunt zijn of je komt wel een of andere idioot tegen die zijn rijbewijs bij een pakje boter heeft gekregen.
De rijopleiding is hier trouwens sowieso prut, als je wil hoef je maar 6 uur naar de rijschool en dan moet je met je ouders oefenen, maar er staat nergens hoe lang en hoe vaak en als jij wil dat je af gaat rijden dan ga je gewoon afrijden.
De opleiding gaat veranderen, dus er was nog een stormloop van mensen die voor het eind van dit jaar af wilden rijden.
Julian heeft tig uur bij de rijschool les gehad (moest van ons) en zijn examen was allang aangevraagd, voor het herexamen had hij geluk dat er iemand uitviel.
Jasmine heeft 4 lessen gehad en moest toen van de rijschool met haar ouders gaan oefenen, Paul een middag met haar gereden kon gelijk de auto naar de garage....
Ze heeft er niet veel zin in, vind het niet fijn om auto te rijden, dus of die ooit verder gaat...

Margriet zei

als Jasmine echt geen zin heeft, tja, dan wordt het wel lastig. Als ze op zichzelf gaat wonen, dan kan ze maar beter wel iets uitzoeken waar het openbaar vervoer goed is, amders komt ze nergens!
Ik las dat ze het gaan veranderen in België, werd ook wel eens tijd!
Ik ben blij dat wij niet hoeven te oefenen met Jasper, dat mag de instructeur lekker doen :-)