woensdag 20 december 2017

P354 Geschenkpapier

GESCHENKPAPIER is deze week het onderwerp bij Think Monday Think ATC en het is het laatste onderwerp voor dit jaar.
Niet al het geschenkpapier hier in huis is geschikt voor op een atc en omdat ik al eens een atc had gemaakt met het vogeltjespapier, wilde ik nu iets anders.
ik heb ook nog een rol met vogelhuisjes en eigenlijk was ik van plan om die te gebruiken, maar toen ik die wilde pakken viel mijn oog op de rol met matryoskas.
Een aantal ervan waren klein genoeg om op een atc te passen en toen heb ik er dit van gemaakt.

2 opmerkingen:

Margriet zei

Jij hebt leuk pakpapier op voorraad!

Daniela Rogall zei

So beautuful Jolande <3 It is wonderful to see your artwork and hope I can see more in 2018. Thanks so much.
I wish a wonderful chritmas <3
xoxo
Dani