dinsdag 29 november 2016

Kaartje 334

In een la had ik allemaal Sinterklaas folders, kadopapier, labeltjes enz verzameld, omdat ik van plan was om een Sinterklaas Journal te maken.
Toen kwam het Gratitude Journal er tussen en aangezien ik met andere journals zoals JAM en het klein bomenboek ook al achterloop besloot ik om niet aan het Sinterklaas journal te beginnen en de spullen op te ruimen in een mapje in het plaatjesarchief.
Op een stuk inpakpapier zag ik deze twee plaatjes van de stoomboot en die pasten precies bij het stempeltje met Zie ginds komt de stoomboot, dat ik nog niet had gebruikt.
De tekst is met wit embossingpoeder gedaan.

2 opmerkingen:

Margriet zei

Volgend jaar een herkansing voor het Sinterklaasjournal?

Jolande zei

Het gaat al een paar jaar in de herkansing hahaha
Misschien dat ik er gewoon in de zomer aan moet gaan werken, als het eerste snoepgoed in de winkels komt, alleen ben ik zo'n tut dat ik het zo bij deze periode vind horen.
Nou ja emo.
Eens kijken of ik Rudoph dit jaar uit de herkansing kan krijgen, dat is ook zoiets :-)