maandag 14 november 2016

Gratitude Journal Dag 13

Dit was weer een hele leuke les van Tiare en ging over de verandering van seizoenen.
De pagina van Tiare is veel mooier, maar dat komt ook door de kleuren, ik heb voor andere kleuren gekozen.
Ook had ik geen grotere vlinderpons en geen walnutpaint, maar ik hou toch niet van bruin en drips.
I.p.v. modeling paste heb ik in dezelfde kleuren wat passende stempels op de achtergrond gezet, maar dat is op de foto lastig te zien.
Als junk heb ik een doily, een tag en een papieren rondje dat op mijn tafel lag gebruikt.

2 opmerkingen:

trompke zei

Moest even zoeken, maar ik heb de junk gevonden ;-)
Leuk al die vlindertjes.

Margriet zei

Ja, dolletjes al die vlindertjes :-) ben eigenlijk wel benieuwd hoe de originele pagina er uitziet, maar die van jou vind ik in elk geval mooi!