donderdag 17 november 2016

Gratitude Journal Dag 17

Na dag 15 komt natuurlijk dag 16 en dat is een gastles van Kim Stewart.
Vorig jaar was daar een video bij, maar om de een of andere reden is die er dit jaar niet.
Er is wel een PDF met daarin de beschrijving en wat (kleine) foto's en ik vind het er net uitzien alsof er potjes inkt omgevallen zijn en per ongeluk in het journal terecht gekomen.
Ik wacht nog even af of de video als nog komt en of het er dan allemaal wat duidelijker uitziet, maar intussen ben ik gewoon verder gegaan met dag 17.
Het thema was Home en voor deze pagina heb ik eigenlijk alleen maar junk gebruikt op een geverfde achtergrond: stukjes van papierblokken, wolkjes die ik ooit gestempeld heb en nog steeds had liggen
De bloemen zijn stickers die ik eens op een hobbybeurs kreeg, het vogeltje is ook een sticker en de tekst komt uit mijn plaatjesarchief.

2 opmerkingen:

trompke zei

Erg leuke junk heb jij!

Margriet zei

Wat een gezellig huisje!