maandag 28 november 2016

Gratitude Journal dag 26

Het onderwerp van vandaag was Grateful en ik vond het wel leuk om een pagina met een foto van Tiare te gebruiken.
Ze doet het hele jaar gratis het JAM journal,en ik heb deze workshop gewonnen, aan allebei beleef ik erg veel plezier en dat is iets om grateful voor te zijn.
Tiare is gek op dragonflies, dus gebruikte ik mijn zelfgemaakte stempel.
Als junk gebruikte ik een baby whipe en een sticker met Lucky, die ik  eens op een hobbybeurs kreeg.

8 opmerkingen:

Margriet zei

Heel lief om een pagina aan haar te wijden! En dit soort workshops zijn ook erg leuk om te doen, daarom verheugik me ook weer ontzettend op Lifebook 2017, ga ik eindelijk weer aan de slag.......en over 2 dagen al weer Dcember Daily! Als me dat goed bevalt ga ik misschien ook wel weer een 365-dagen project doen in 2017 ;-)

Jolande zei

Hahaha.
Ik vind altijd dat als je ergens mee bezig bent er nog wel wat bij kan en nog wel wat en dan is dat ook nog leuk om te doen :-)
Mijn 366 kaartjes staan in een wijnkistje, maar vullen dat maar voor de helft, dus ik heb zitten denken of ik nog een jaar verder zou gaan, maar eigenlijk vind ik dat niet zo leuk.
Nu heb ik vannacht bedacht dat het wel leuk zou zijn om een jaar in een woordenboekje te werken, maar omdat dat natuurlijk veel te dik gaat worden als ik er ook in zou willen plakken, ik de pagina's op een kaartje plak...
Moet ik eerst nog wel even twee kleine woordenboekjes zien te vinden
Ben benieuwd wat jij gaat doen volgend jaar.
Ik wil ook nog een aantal journals die bijna af zijn eens af maken.

Margriet zei

Toch vreemd hoe dat werkt, het is bij mij ook heel veel of eigenlijk helemaal niks, een tussenweg lijkt bijna niet te doen! Maar ik heb er wel weer zin in, dus het komt vast goed :-) Ik hoop dat je woordenboekjes vindt, want dat lijkt me ook een erg leuk project! Anders wil ik ook wel even naar de Kringloop gaan om te kijken voor je!

Jolande zei

Dat is heel lief van je, maar hoeft niet hoor, want ik heb hier nog 2 oude Van Dale woordenboeken liggen.
Ik had mijn Engelse woordenboekje in mijn hoofd, dat is heel klein, heeft 375 pagina's en toen dacht ik,als ik nou 2 van die boekjes heb, kan ik zowel de voor als achterkant van een pagina op een kaartje plakken en dan een woord kiezen om iets mee te doen, maar ik kan natuurlijk ook een stuk uit een groter woordenboek scheuren.
Nou ja, het is gelukkig nog geen 1 januari, dus ik heb nog even om na te denken en misschien bedenk ik nog wel helemaal iets anders lol

Margriet zei

Eigenlijk weet ik al wat ik in 2017 ga doen. Van dat album dat ik voor de DD gebruik heb ik er nog twee. Ik heb ze al beplakt met mooi papier en als de DD me goed bevalt ga ik volgend jaar 365 kleine kaartjes maken :-) Ik denk niet dat ik een thema doe, gewoon 1 kaartje per dag, dan kan ik het me zo makkelijk of moeilijk maken als ik zelf wil!

Jolande zei

Dat is inderdaad ook erg leuk.
Ik heb ook nog over atc's nagedacht (en nog 478 andere dingen hahaha), maar ik heb de muziekkaartjes al gedaan.
Maar het is inderdaad een leuk formaat om elke dag iets mee te doen.
Geen vast thema bevalt me dit jaar ook erg goed, geeft toch wat meer vrijheid.
Er zijn zoveel leuke dingen...

trompke zei

Erg leuke pagina Jolande. En ik ben enorm nieuwsgierig naar wat jullie gaan doen.
Ik ga gewoon dat doen wat op mijn weg komt. Heb genoeg Facebookgroepen met challenges waarvan ik er nu maar heel weinig doe. En ik vind het erg leuk om filmpjes te maken van wat ik doe.

Jolande zei

Dat is misschien nog wel zo slim Hanny, dan heb je ook geen druk.
Soms denk ik ook dat ik maar eens een jaar geen 365 dagen projekt ga doen, maar ik ken mezelf, met zo'n projekt doe ik tenminste iets en vaak komt er dan ook wel meer kreativiteit tevoorschijn.
Jouw filmpjes vind ik altijd erg leuk om te bekijken en ook knap dat je dat kunt em zo doen we allemaal wat ons het beste ligt, mieters toch :-)