zaterdag 12 november 2016

Gratitude Journal Dag 11

Deze les had Adversity als thema en werd gegeven door Jennifer Albin.
Op een achtergrond, die eruit ziet alsof het gemaakt is door een dronken twee jarige moesten we een vrouw maken (hoe origineel).
Ik had er absoluut geen zin in om daar tijd aan te besteden en heb daarom gezocht naar quotes bij dit onderwerp die me aanspraken en waar ik wel wat mee zou kunnen.
Deze quote vond ik wel mooi en in mijn stapels flight magazines vond ik dit plaatje wat ik er perfekt bij vond passen.
De tekst die erop stond heb ik weg kunnen werken en daarna heb ik alles omlijnd met een zwarte pen.
Bij de Action (waar anders hahaha) kocht ik een tijd terug een aantal doosjes met van die houten figuurtjes en daar zat ook een vliegtuigje bij en laat dat nou net zo groot zijn als het vliegtuig op de pagina!
Dat werd dus de junk op deze pagina.

2 opmerkingen:

trompke zei

Heel apart, maar wel erg mooi. Hou ik wel van ;-)

Margriet zei

Je hebt er een leuke eigen pagina van gemaakt :-)