zaterdag 26 november 2016

Gratitude Journal dag 24

Het onderwerp van vandaag was INTUITION.
Toen ik op zoek ging naar een quote kwam ik deze tegen en het Told you so, deed me gelijk aan het Told you so dansje uit Will & Grace denken, dus daarom werd het deze.
Voor de pagina gebruikte ik een scheerschuim pagina die ik erg lelijk vind. Ik maakte hem na een aantal afdrukken, toen de kleuren zo'n beetje allemaal door elkaar gemengd waren tot dit saaie geheel.
Er was nog een heel klein beetje paars te zien (ik denk dat de oorspronkelijke kleuren rood geel en blauw waren) en daar ben ik verder mee gegaan om de pagina wat vrolijker te maken.
Ik gebruikte twee rolletjes washi tape voor de rand en vond nog een paarse vlinder (strijkapplicatie van de Action).
Op een hobbybeurs heb ik eens een setje (puffy) alfabet stickers gekregen, die dezelfde saaie kleur hadden als de ondergrond, maar nadat ik ze gekleurd had met StazOn Vibrant Violet pasten ze heel goed op de pagina.

1 opmerking:

Margriet zei

Met een saaie achtergrond toch een fleurig kaartje gemaakt!