zondag 27 november 2016

Gratitude Journal Dag 25


Op dag 25 kregen we een les van Keri Sallee en het leek  wel of alle Mission Inspirations van dit jaar samengevoegd waren, maar dan zonder focal point.
Bij de lessen zitten ook PDF's en die zijn meestal tussen de 3 en 7 pagina's, maar deze had maar liefst 17!!! pagina's.
Ik heb de video bekeken en ik kon alleen maar denken wat een chaos.
In het begin moest je negatieve dingen over jezelf opschrijven, die later weer positief gemaakt moesten worden en dat aspect van positief en negatief bleef hangen en daar kon ik wel wat mee.
Ik heb boekpagina's opgeplakt, uit een vel zwart papier een halve vlinder gesneden en daar deze pagina's mee gemaakt.
De ene helft van de vlinder staat op de laatste pagina van de tweede signature en de andere helft van de vlinder op de eerste pagina van de derde en laatste signature.
En met deze pagina's ben ik heel tevreden.

1 opmerking:

Margriet zei

Dit vind ik erg mooi!